Header KBL

Wetenschappelijke kennis toepassen in de onderwijspraktijk

Ieder jaar publiceert het KBL de zogenaamde VUGjes. Een selectie en bewerking van recente internationale artikelen op basis van relevantie en bruikbaarheid voor de Nederlandse onderwijspraktijk. Wat is de concrete betekenis van deze kennis voor de praktijk? Dit willen we samen met je verkennen aan de hand van het VUG’je van 2023.

Petrelle Tomassen
Petrelle Tomassen werkt bij de CED-Groep Ze zit in het auteurs- en ontwikkelteam van Nieuwsbegrip en is onderwijsadviseur. Ze geeft teamtrainingen Nieuwsbegrip op scholen door het hele land en begeleidt leerkrachten individueel middels klassenbezoeken. Daarnaast is ze via de helpdesk aanspreekpunt voor onderwijsprofessionals die vragen hebben over de inzet van Nieuwsbegrip op school.

Petrelle KBL

Petrelle Tomassen

Onderwijsadviseur CED-Groep / auteur Nieuwsbegrip

Terug naar het programma
x